Skip to main content

اسباب کشی لامرد ⭐ حمل اثاثیه منزل در لامرد

شرکت بارکوب ارائه دهنده خدمات باربری در استان فارس در این صفحه قصد معرفی خدمات اسباب کشی لامرد را دارد. برای سفارش خدمات حمل اثاثیه منزل در لامرد با شماره های لامرد تماس بگیرید.

شماره تماس شرکت حمل اثاثیه منزل در لامرد

شرکت بارکوب تمامی خدمات مرتبط با اثاث کشی در لامرد نظیر، کارتن اسباب کشی، کارگر اسباب کشی و کامیون اسباب کشی در اختیارتان میگذارد. خودروهای نیسان، وانت بار لامرد،‌ خاور، ایسوزو و کامیون بسته‌ به مقدار بار شما توسط بارکوب ارائه میشود. اگر به دنبال حمل کالاهای سنگین و حساسی مانند: گاوصندوق، سینمای خانگی، یخچال ساید، پیانو، میز بیلیارد و میز پینگ پونگ و … هستید؛ کافیست با بهترین باربری لامرد تماس بگیرید.

از بلوار شهید مطهری تا بلوار شهید نعیمی تحت پوشش بارکوب می باشد. برای سفارش باربری لامرد به شیراز،‌ باربری لامرد به تهران و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست باربری های لامرد به لینک مراجعه نمایید.

شماره تماس شرکت حمل اثاثیه منزل در لامرد

جدول قیمت اسباب کشی در لامرد

برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت حمل اثاثیه منزل در لامرد جدولی تهیه کرده ایم که بر اساس مسافت و تعداد طبقات سنجیده می شود. برای اینکه راجع به انواع خودروهای باربری نیسان لامرد، وانت، خاور، ایسوزو و کامیون و قیمت حمل بار در لامرد مطلع شوید، میتوانید با کارشناسان بارکوب تماس بگیرید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری صدرا
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در صدرا
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

بهترین باربری های لامرد

جدولی تهیه کرده ایم که لیستی از شرکت های معتبر لامرد تحت نظارت اتحادیه باربری استان فارس در آن گردآوری شده است. آدرس و شماره باربری لامرد را میتوانید با این اطلاعات در اختیار داشته باشید و در سریعترین حالت به سرویس ها دسترسی داشته باشید.

 

خدمات اسباب کشی منزل لامرد

شرکت بارکوب سالها تجربه باربری در خدمات مرتبط با اثاث کشی منزل داشته و از شما دعوت میکند تا با ما حمل و نقل خود را انجام دهید. تیم بارکوب با روش های اصولی و مدرن به بسته‌ بندی و چیدمان کالاها میپردازد. با بیمه کردن کالاهای شما از هرگونه امکان آسیب جلوگیری میکند و به شما بارنامه دولتی ارائه مینماید.

سفارش خدمات حمل اثاثیه منزل در لامرد با سامانه بارکوب

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید خدمات اسباب کشی منزل در لامرد را در سامانه بارکوب ثبت کنید. بارکوب خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه باربری را در سراسر کشور پشتیبانی میکند.

شماره تماس شرکت حمل اثاثیه منزل در لامرد

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود