Skip to main content

اسباب کشی لار ⭐ حمل اثاثیه منزل در لار

شرکت بارکوب بهترین سرویس های باربری در لار و حمل اثاثیه منزل در لار را به شما معرفی میکند. جهت سفارش حمل بار در لار و باربری بین شهری نظیر باربری لار به شیراز با ما در تماس باشید.

شماره تماس باربری لار

شرکت بارکوب سال ها سابقه درخشان در زمره باربری در استان فارس و اسباب کشی منزل در لار و شهرستان های دیگر را دارد. انواع خدمات حمل اثاثیه نظیر کارگر اسباب کشی، کامیون اسباب کشی، کارتن اسباب کشی و بسته‌ بندی اصولی و مدرن را میتوانید از ما دریافت نمایید. حمل وسایل و کالاهای سنگین مانند حمل گاوصندوق،‌ پیانو، یخچال ساید، کمد دیواری، مبلمان، میز بیلیارد و… را بارکوب متناسب با خودروهای باربری بر عهده میگیرد.

از بلوار آزادگان تا بلوار نخبه الفقهایی شهر لار تحت پوشش سرویس های باربری بارکوب می باشد و شما با یک تماس میتوانید خدمات باربری در لار ما را سفارش دهید.

شماره تماس باربری لار

جدول قیمت حمل اثاثیه منزل در لار

در این بخش به قیمت اسباب کشی منزل در لار و خدماتی که به شما ارائه می شود پرداخته ایم. هزینه حمل اثاثیه لار، کارگر حمل اثاثیه، خودروهای حمل اثاثیه همگی در تعیین نرخ باربری در لار تاثیر گذار هستند. حمل برخی کالاهای سنگین نظیر یخچال ساید، گاوصندوق و پیانو که نیاز به دقت و احتیاط بیشتری دارد، میتواند بر مبلغ هزینه ها بیافزاید.

برای کسب اطلاعات در مورد حمل بار از لار به تهران و سایر حمل و نقل های برون شهری میتوانید با ما در تماس باشید. جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری لار
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در لار
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

جهت سفارش حمل اثاثیه منزل با شماره های تماس بارکوب در استان فارس تماس بگیرید.

شماره تماس باربری لار

لیست باربری های لار در حوزه اسباب کشی منزل

در جدول زیر لیستی از بهترین باربری های لار تهیه کرده ایم و شما میتوانید با مراجعه به آدرس و شماره باربری لار از خدمات شرکت مورد نظر خود بهره مند شوید. تمامی این شرکت ها در اتحادیه باربری لارستان و استان فارس فعالیت دارند.

 

خدمات اسباب کشی منزل در لار با بارکوب

شرکت بارکوب با سال ها تجربه یاری رسانی به شما در زمینه حمل اثاثیه در سراسر کشور اینبار قصد دارد تا باربری فارس و اسباب کشی در لار را به حوزه فعالیت خود اضافه کند.

تیم متخصص بارکوب در بسته‌ بندی اثاثیه از متد مدرن پیروی کرده‌‌ و چیدمان صحیحی را برای انتقال آنها در نظر میگیرد. علاوه بر استفاده از کارتن، چسب و ادوات دیگر، چیدمان اثاثیه در کامیون اسباب کشی را به ترتیب مناسبی انجام میدهد تا از آسیب جلوگیری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باربری لار و استفاده از خودروهای باربری نیسان لار، وانت بار در لار، خاور، کامیون و ایسوزو با ما تماس بگیرید.

سفارش خدمات حمل اثاثیه منزل در لار

شرکت بارکوب همه روزه‌ از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب آماده‌ پاسخگویی به تماس های شما می باشد. انواع خدمات باربری با خودروهای وانت، نیسان، ایسوزو، کامیون، تریلی را میتوانید با توجه به نوع و مقدار باری که دارید سفارش دهید.

شماره تماس باربری لار

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود