Skip to main content

اسباب کشی صدرا ⭐ حمل اثاثیه منزل در صدرا

اگر به دنبال سفارش خدمات حمل اثاثیه منزل در صدرا از شرکت باربری معتبر و مطمئن می باشید، بارکوب را در اولویت خود قرار دهید. خدمات اسباب کشی منزل را با قیمتی منصفانه و بیمه معتبر از ما بخواهید.

شماره تماس شرکت حمل اثاثیه منزل در صدرا

انواع خدمات حمل بار در صدرا نظیر، کامیون اسباب کشی، کارگر اسباب کشی، کارتن اسباب کشی، چسب و ادوات بسته‌ بندی اثاثیه را بارکوب به شما ارائه میکند. خودروهای باربری نیسان در صدرا، وانت بار، خاور، کامیون، ایسوزو جهت حمل اثاثیه منزل از صدرا به شیراز، باربری صدرا به تهران در خدمت شماست. کافیست با شماره باربری صدرا ارتباط برقرار کرده تا در اسرع وقت سرویس های باربری بارکوب را با بیمه و بارنامه دولتی دریافت نمایید.

ار بلوار مولانا تا بلوار پارسه و سراسر شهر صدرا به شما خدمات باربری ارائه میشود. در ادامه به نرخ اسباب کشی منزل در صدرا و باربری صدرا خواهیم پرداخت.

شماره تماس شرکت حمل اثاثیه منزل در صدرا

قیمت حمل اثاثیه منزل در صدرا با شرکت بارکوب

بارکوب جدول هزینه باربری در صدرا را تهیه کرده است تا شما عزیزان برای برنامه ریزی سفر و حمل و نقل خود بتوانید برآورد خوبی داشته باشید. قیمت حمل بار در صدرا و اسباب کشی منزل در صدرا با توجه به تعداد طبقات، مسافت، کارگر اسباب کشی و خودروهای مورد استفاده ارزیابی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ اثاث کشی در صدرا با ما تماس بگیرید.

جدول قیمت زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری صدرا
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در صدرا
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

لیست باربری های صدرا جهت خدمات حمل اثاثیه منزل

فهرستی از بهترین باربری های صدرا نظیر صدرا بار شیراز را فراهم کرده ایم تا با داشتن شماره و آدرس باربری در صدرا بتوانید با مراجعه به این مراکز از بهترین سرویسها بهره مند شوید.

 

سفارش سرویس های اسباب کشی منزل بارکوب

بارکوب با سالها تجربه در اسباب کشی منزل سراسر کشور، از جزییات و اهمیت این کار مطلع است. تیم متخصص بارکوب بدون فوت وقت در مقصد مد نظر شما حاضر می شود و پس از محاسبه مقدار بار و اثاثیه شما بهترین پیشنهاد خودرو را به شما میدهد.

پس از آن کارگران به بسته‌ بندی اصولی کالاها به نحوی که سلامت آنان تضمین می شود، می پردازند. با چیدمان‌ صحیح در خودروی باربری از کیفیت حمل و نقل مطمئن خواهید شد. از جمله بارهایی که بارکوب به تمهیدات متفاوتی دست میزند میتوان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • مبلمان
  • کمد دیواری
  • تخت خواب
  • یخچال ساید،‌ماشین لباس شویی
  • میز و صندلی
  • سینمای خانگی
  • پیانو،‌ میز بیلیارد، میز پینگ پونگ
  • گاوصندوق

لازم به ذکر است که بارکوب رانندگانی مجرب در اختیار دارد که تجربه حمل و نقل های برون شهری و درون شهری را داشته و بهترین مسیرها را انتخاب میکنند.

سفارش باربری و حمل اثاثیه با سامانه بارکوب

همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب میتوانید خدمات باربری بارکوب را سفارش داده و از خودروهای وانت، خاور، کامیون، ایسوزو و تریلی طبق نیاز خود استفاده کنید. همین الان تلفن را برداشته و از خدمات ما بهره مند شوید.

شماره تماس شرکت حمل اثاثیه منزل در صدرا

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود