Skip to main content

حمل و نقل اثاثیه منزل مرودشت ⭐09170892005 حمل اثاثیه منزل مرودشت

از جمله خدمات شرکت بارکوب، حمل اثاثیه منزل در مرودشت با انواع خودروهای وانت، خاور، نیسان و کامیون می باشد. برای سفارش خدمات حمل بار در مرودشت و کامیون اسباب کشی منزل در مرودشت به ما مراجعه کنید.

شماره تماس باربری مرودشت

بارکوب خدمات بسته بندی اثاثیه منزل، کارتن حمل اثاثیه منزل و کارگر حمل اثاثیه منزل در مرودشت را در اختیار شما قرار خواهد داد. حمل کالاهای سنگین نظیر تردمیل، یخچال ساید و گاوصندوق با کامیون حمل اثاثیه منزل در مرودشت را به تیم تخصصی شرکت بارکوب بسپارید.

بارکوب در تمامی محله ها و خیابان ها مرودشت از بلوار امام علی تا بلوار چمران میتوانید خدمات خود را ارائه نماید، جهت ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر در مورد باربری در مرودشت با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری مرودشت

هزینه حمل اثاثیه منزل در مرودشت

هرساله نرخ مصوبه حمل و نقل با خودروهای باربری ارائه می شود. عوامل تاثیر گذار بر باربری باعث تغییر این قیمت ها میشود. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت باربری مرودشت به قرار زیر می باشد:

  • مقدار و جنس بار
  • میزان مسافت تا مقصد
  • تعداد کارگران حمل و نقل
  • ماشین باربری
  • مدت زمان جابجایی
  • بیمه باربری
  • حمل وسایل سنگین مانند پیانو، میز بلیارد، گاوصندوق و…

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره باربری در مورد حمل و نقل های برون شهری مانند باربری شیراز به تهران با خودروهای باربری نیسان در مرودشت، خاور، وانت و کامیون با بارکوب تماس بگیرید.

جدول قیمت زیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ به روز رسانی شده‌است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری مرودشت
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در مرودشت
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

بسته بندی حمل اثاثیه منزل در مرودشت

توجه به نحوه بسته بندی اثاثیه منزل بسیار حیاتی می باشد و علاوه بر کارتن اسباب کشی و چسب مورد نیاز، شما باید به چیدمان اثاثیه دقت کنید. تیم حرفه‌ای بارکوب آمادگی بر عهده گرفتن این مسئولیت را دارد و به شما در این زمینه یاری می رساند.

چیدمان درون خودروهای باربری نیز در مرحله بعدی حائز اهمیت می باشد تا از آسیب به اثاثیه حساس جلوگیری شود و اگر لازم باشد در دفعات مختلف باربری انجام شود. گاهی اوقات مقدار بار به اندازه ای است که با یک سرویس قابل انتقال نمی باشد.

حمل اثاثیه منزل در مرودشت با شرکت بارکوب

اسباب کشی منزل در مرودشت را به شرکت بارکوب بسپارید و از خدمات ویژه باربری ما بهره مند شوید. انواع خودروهای وانت، نیسان، خاور،‌ کامیون و ایسوزو آماده سفارشهای شما می باشند.

کافیست با شماره های باربری ما تماس برقرار کنید و درخواست باربری خود را ثبت نمایید. بارکوب از جمله بهترین باربری مرودشت همراه همیشگی شماست.

شماره تماس باربری مرودشت

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود