Skip to main content

حمل اثاثیه منزل فیروزآباد ⭐ اسباب کشی منزل در فیروزآباد

شرکت بارکوب خدمات باربری در استان فارس را به شما عزیان معرفی میکند. قصد داریم شما را با سرویس های حمل اثاثیه منزل در فیروزآباد آشنا کنیم و شماره اسباب کشی منزل فیروزآباد را در اختیار شما بگذاریم.

شماره تماس اسباب کشی فیروزآباد

بارکوب تمامی‌ امکانات لازم برای اثاث کشی نظیر کارتن اسباب کشی،‌ کارگر اسباب کشی، کامیون اسباب کشی منزل را برایتان فراهم میکند. حمل و نقل کالاهای بزرگ و حساس مانند گاوصندوق، یخچال ساید، سینمای خانگی، پیانو، میز پینگ پونگ و میز بیلیارد از طریق شرکت با پروتکل ویژه صورت میگیرد. انواع خودروهای وانت، نیسان، خاور، کامیون و ایسوزو حمل اثاثیه را بر عهده میگیرند و با توجه به مقدار بار شما انتخاب میشود.

از بلوار شهید دشتی تا بلوار شهید عزیز اله ویسی شهر فیروزآباد تحت پوشش اتوبار بارکوب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باربری فیروزآباد به شیراز و باربری فیروزآباد به تهران میتوانید به لینک لیست باربری فیروزآباد مراجعه نمایید.

شماره تماس اسباب کشی فیروزآباد

جدول قیمت اثاث کشی فیروزآباد بارکوب

نرخ باربری در فیروزآباد با توجه به مسافت سنجیده می شود و در نقل مکان به تعداد طبقات و مقدار بار توجه می شود. جدول هزینه حمل اثاثیه منزل در فیروزآباد را در این بخش تهیه کرده ایم و شما میتوانید برنامه ریزی سفر خود را با توجه به این قیمت ها انجام دهید. کافیست با شماره باربری فیروزآباد تماس گرفته و از کارشناسان ما قیمت وانت بار فیروزآباد و سایر خودروها را جویا شوید.

جدول قیمت های زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۰ به روز رسانی شده است.

تعداد طبقات ساختمان(مبدا و مقصد)تعرفه اسباب کشی درون شهری فیروزآباد
از طبقه 1 به 12,000
از طبقه 1 به 22,300
از طبقه 1 به 32,600
از طبقه 2 به 32,800
از طبقه 3 به 33,400
تعداد طبقات ساختمان مبداتعرفه کارگر بارگیری + بارچین در فیروزآباد
طبقه 11,100
طبقه 21,300
طبقه 31,500
طبقه 41,700

جهت سفارش حمل اثاثیه منزل با شماره های تماس بارکوب در استان فارس تماس بگیرید.

شماره تماس اسباب کشی فیروزآباد

لیست بهترین باربری های فیروزآباد

در این جدول بهترین باربری های فیروزآباد را گردآوری کرده ایم و با داشتن شماره و آدرس باربری فیروزآباد هم اکنون میتوانید سرویس های باربری را درخواست نمایید. تمامی این شرکت ها تحت نظارت اتحادیه باربری استان فارس می باشد.

 

خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل بارکوب

بارکوب سالها تجربه در امور حمل و نقل در سطح کشور داشته و این کار را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی میکند. پس از ثبت سفارش شما خودروی باربری در محل مد نظر شما حاضر می شود و شروع به بارگیری میکند.

پرسنل شرکت بارکوب پروسه حمل بار و بسته‌ بندی و چیدمان را با دقت انجام میدهند. شما میتوانید صفر تا صد خدمات باربری را به ما بسپارید تا با خیالی آسوده از خدمات ما بهره مند شوید. رانندگان شرکت بارکوب با تجربه هستند و این حمل ونقل ها را به بهترین حالت ممکن انجام میدهند.

سفارش خدمات اسباب کشی منزل در فیروزآباد با سامانه بارکوب

شما عزیزان میتوانید با تماس با کارشناسان بارکوب همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب بهترین خدمات باربری و اسباب کشی منزل در فیروزآباد و استان فارس را از ما بخواهید. بارکوب انواع خودروهای نیسان، وانت، خاور، ایسوزو، کامیون و تریلی را پشتیبانی می کند.

شماره تماس اسباب کشی فیروزآباد

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود