Skip to main content

باربری لار به تهران ⭐ حمل بار از لار به تهران

سرویس های باربری لار به تهران با خودروهای باربری نیسان، وانت، خاور، ایسوزو و تریلی در خدمت شما عزیزان می باشد. با داشتن شماره باربری لار به تهران میتوانید در اسرع وقت سفارشات خود را در بارکوب ثبت نمایید.

شماره تماس باربری لار به تهران

شما عزیزان میتوانید خدمات حمل بار از لار به تهران را از سامانه بارکوب با بیمه و بارنامه دولتی دریافت نمایید. انواع کالاهای صنعتی، تجاری، شرکتی و حمل اثاثیه منزل در لار را با توجه به مقدار بار خود و انتخاب خودروی باربری سفارش دهید. اگر نیاز به کارگر اسباب کشی و حمل بار دارید، بارکوب میتواند این خدمات را به شما ارائه کند.

از خیابان همت تا بلوار هاشمی زاده‌ شهر لار و از بلوار یادگار امام تا بلوار شهید متوسلیان شهر تهران همگی تحت پوشش شرکت بارکوب می باشد. شما عزیزان میتوانید در مورد باربری اصفهان به لار، باربری امین لار و لیست باربری های لار با ما تماس بگیرید.

شماره تماس باربری لار به تهران

جدول قیمت باربری از لار به تهران

هزینه باربری لار به تهران با خودروهای باربری نیسان در لار، وانت بار در لار،‌ایسوزو، خاور، کامیون و تریلی همگی در جدول زیر ارائه شده است. نرخ باربری از لار به تهران و سایر شهرستان ها بر اساس مسافت و خودرو انتخابی شما محاسبه‌ می شود. پس از بیمه‌ شدن بار شما بر مبغ کل افزوده‌ خواهد شد و در برگ بارنامه‌ به شما تحویل داده‌ می شود.

لازم به ذکر است که عوامل دیگری بر قیمت باربری لار تاثیرگذار است که از این قبیل میتوان به: مقدار بار و جنس بار، شرایط جوی و راه، کارگر حمل بار، مدت زمان جابجایی، ترافیک و… اشاره کرد. جدول زیر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ به روز رسانی شده است.

از مبدا لار به شهرهای استان تهران
وانتنیسانخاورکامیون تککامیون جفتانواع تریلی
لار به مقصد تهران2.۶۵0.000۳.۵۳0.000۴.۵۴0.000۵.۲۲0.0005.۹۵0.000۷.۸۰0.000
لار به مقصد بومهن۲.۵۸۰.۰۰۰۳.۴۵۰.۰۰۰۴.۳۵۰.۰۰۰۵.۱۳۰.۰۰۰۵.۸۵۰.۰۰۰۷.۶۴۰.۰۰۰
لار به مقصد دماوند۲.۶۷۰.۰۰۰۳.۵۸۰.۰۰۰۴.۴۵۰.۰۰۰۵.۱۵۰.۰۰۰۵.۸۸۰.۰۰۰۷.۷۳۰.۰۰۰
لار به مقصد اسلامشهر۲.۳۵۰.۰۰۰۳.۳۳۰.۰۰۰۴.۲۸۰.۰۰۰۴.۹۶۰.۰۰۰۵.۷۵۰.۰۰۰۷.۴۳۰.۰۰۰
لار به مقصد ورامین۲.۲۴۰.۰۰۰۳.۴۰۰.۰۰۰۴.۱۵۰.۰۰۰۴.۸۳۰.۰۰۰۵.۵۴۰.۰۰۰۷.۳۵۰.۰۰۰
لار به مقصد شهر ری۲.۴۳۰.۰۰۰۳.۳۸۰.۰۰۰۴.۳۰۰.۰۰۰۴.۹۷۰.۰۰۰۵.۷۰۰.۰۰۰۷.۴۵۰.۰۰۰
لار به مقصد آزادی۲.۶۴۰.۰۰۰۳.۴۸۰.۰۰۰۴.۳۵۰.۰۰۰۵.۱۰۰.۰۰۰۵.۷۲۰.۰۰۰۷.۸۵۰.۰۰۰

شرکت های باربری جهت حمل بار از لار به تهران

در جدول زیر لیستی از بهترین باربری های لار را تهیه کرده ایم که آدرس و شماره باربری لار در آن قید شده است. همگی این شرکت ها زیر نظیر اتحادیه باربری لارستان می باشد و شما میتوانید با خیال آسوده از امکانات باربری آنها استفاده نمایید.

 

خدمات اسباب کشی منزل از لار به تهران

تیم متخصص شرکت بارکوب در زمینه حمل اثاثیه برنامه ویژه ای دارد که با سفارش این خدمات میتوانید تجربه خوبی از حمل و نقل را با ما به یاد داشته باشید. وقت شناسی و حضور به موقع در مبدأ، کارگران حمل بار شایسته، بسته‌ بندی اصولی، چیدمان درست، کامیون اسباب کشی و رانندگان مجرب و… از خدمات شرکت بارکوب می باشند. با ما تماس بگیرید.

سفارش خدمات باربری لار به تهران با سامانه بارکوب

برای دریافت خدمات حمل بار از لار به تهران و سایر شهرهای میتوانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب با شماره هایی که در اختیار شما قرار داده ایم تماس بگیرید تا از مزایا و قیمت منصفانه شرکت بارکو بهره مند شوید. بارکوب یار و همراه سفرهای باربری شما

شماره تماس باربری لار به تهران

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

مطالب مرتبط:


    دیدگاهی ثبت نشده است

    آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود